Тестовий доступ до порталу Statista
- Деталі
- Створено: П'ятниця, 22 лютого 2019, 13:04
- Перегляди: 969
З 20 лютого до 20 березня 2019 року в НаУКМА буде відкрито безкоштовний тестовий доступ до порталу Statista.
Маємо гарні новини для економістів, фінансистів та маркетологів. 🧡 З 20 лютого до 20 березня 2019 року в НаУКМА буде відкрито безкоштовний тестовий доступ до порталу Statista (https://www.statista.com).
Statista - це більш ніж мільйон статистичних даних і фактів про засоби масової інформації, бізнес, фінанси, політику та про широке коло інших тем, цікавих для дослідників маркетингу, менеджменту, бізнесу та ринкових відносин.
📈Statista є першим статистичним порталом у світі, який об'єднує дані про понад 60 000 тем. Дані зібрані з більш ніж 18 000 джерел, включаючи наукові дослідження, наукові журнали, офіційні повідомлення урядових організацій, торгові звіти, монографії та інші відповідні статистичні публікації.
Про тестовий доступ на сайті бібліотеки: https://bit.ly/2SwUGZe
Статус доступу: Активний
Доступ:
- на території кампусу НаУКМА:
1. Заповніть реєстраційну форму
Ви повинні зареєструватися з вашою корпоративною електронною адресою університету (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.). Після того як ви вибрали пароль і прийняли Загальні положення та Заяву про конфіденційність, натисніть Створити обліковий запис ("Create account").
2. Активуйте обліковий запис
Після того, як ви заповнили форму, Statista надішле електронний лист для активації на вказану вами адресу. Натисніть посилання Активувати обліковий запис у ньому ("Activate account").
3. Заповніть анкету
Доповніть інформацію про себе.
4. Вітаємо!
Ваш обліковий запис активовано, і ви можете розпочати дослідження.
- Віддалений доступ:
Для доступу з-поза меж кампусу необхідно зайти за посиланням та зареєструватися з вашою корпоративною електронною адресою університету (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).
#статистика #фінанси #менеджмент #маркетинг #економіка #базиданих#ересурси #могилянцям